Salam dunia...

Tuesday, December 22, 2009

TaRiaN TiNtA kU..




Dia lah Allah..Ar-Rahman
Dia lah Allah..Ar-Rahim

Dia lah Allah..al-Muhaimin
Dia lah Allah..al-Latif

Ya Allah..Ya Rahman,
Hatiku dipenuhi rasa bahagia
Tatkala kau berada di HATI,
Sungguh,
Tiada tandingan lain
yang lebih hebat dariMu..

Ya Allah..Ya Rahim,
Hanya Engkaulah yang memiliki seluruh kesempurnaan
Engkau jualah yang miliki sepenuhnya kekuasaan

Ya Allah..Ya Muhaimin ,
Bantulah hamba dalam mengawasi diri ini
Maafi hamba ya Rabbi.




Ya Allah..Ya latif,
Hari ini,
Kau hulurkan aku kebahagiaan
Dan kadang-kadang ujian Kau berikan
Dan aku tahu
Kau sayang padaku dan seluruh hamba-hambaMu.

Ya Allah..Ya ‘Azim,
Ku tahu hidup ini bukan mudah
Aku mesti terus berjuang
Dan tabah menghadapi mehnah mendatang

Ya Allah..Ya Sami’ ,
Kau maqbulkan doaku tatkala aku minta dariMu
Sungguh aku merasai kasih dan cintaMu
Dan aku mahu terus meraih CintaMu.
Moga Kau maqbulkan doaku.

Ameen Ya Rabbal ‘Alamin.

No comments:

Post a Comment